Эффект-Максимум писал(а):
Ahead_Full, спасибо за отзыв.
Paxa писал(а):
так при установке ГБО не надо менять техпаспорт, это не то переоборудование.
Спорить не буду, но кажется, что это ТО переоборудование. Буду благодарен за тыканье в нос нормативными актам.
Спорить не надо, тут все написано:
ЗУ „Про дорожній рух” - документ 3353-12,
Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів
Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей,
спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.
Постанова КМУ від 20.03.95 р. N 191 „Про спеціально уповноважену організацію з питань погодження переобладнання транспортних засобів та їх складових частин” – документ 191-95-п
Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів
„Експлуатація транспортних засобів забороняється з вилученням державних номерних знаків у разі:
- порушення правил, нормативів і стандартів у частині забезпечення безпеки дорожнього руху під час виготовлення транспортних засобів;
- переобладнання транспортних засобів з порушенням вимог статті 32 цього Закону;
- технічних неполадок, при яких експлуатація транспортних засобів не допускається;
- невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про реєстрацію (технічному паспорті, технічному або реєстраційному талоні);”
„Правила дорожнього руху” – затв. Постановою КМУ від 31.12.93 №1094 - 1094-93-п
Пункт 30 „Номерні, розпізнавальні знаки, написи і позначення” –
„30.1. Власники механічних транспортних засобів і причепів до них повинні зареєструвати (перереєструвати) їх у Державтоінспекції незалежно від їхнього технічного стану протягом 10 діб з моменту придбання (отримання), митного оформлення або переобладнання чи ремонту, якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.”
Пункт 31. „Технічний стан і обладнання транспортних засобів”
„31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів (із вилученням номерних знаків):
а) в разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог чинних стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху;”
32. „Окремі питання організації дорожнього руху, що потребують узгодження з Державтоінспекцією” –
„32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються:
л) переобладнання транспортних засобів.”
„Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту” – затв. Наказом Мінтрансу України 30.03.98 № 102 - z0268-98
Пункт 2. „Вимоги до технічного стану ДТЗ” –
„2.1. Технічний стан ДТЗ повинен відповідати вимогам таких нормативних документів:
- Закону України "Про дорожній рух" (ст. 12, 16, 29, 32, 33, 36, 37, 53); Правилам дорожнього руху України;
- ДСТУ 2322-93 "Автомобілі легкові відремонтовані. Загальні технічні умови";
- ГОСТу 25478-91 "Автотранспортные средства. Требования к техническому состоянию по условиям безопасности движения. Методы проверки";
- ГОСТу 17.2.2.03-87 "Охрана природы. Атмосфера. Нормы и методы измерений содержания окиси углерода и углеводородов в отработавших газах автомобилей с бензиновыми двигателями.
- Требования безопасности" ГОСТу 21393-75 "Автомобили с дизелями. Дымность отработавших газов. Нормы и методы измерений.
- Требования безопасности";
- ДСТУ 2323-93 "Автомобілі легкові і мототехніка. Передпродажна підготовка. Порядок";
- Інструкціям заводів-виробників ДТЗ.